Корал представља развој модела Југо 45, насталог 1980. године. Од
почетка производње, са трака је сишло преко 750.000 примерака. Стигао
је у многе европске земље, али и преко океана, у САД. Корал је био
најтраженији Заставин модел. Мали градски аутомобил, јефтин,
једноставан за одржавање и паркирање. На домаћем тржишту је био без
конкуренције најјефтинији аутомобил (противвредности око 3500 евра).
Концепцијски и технолошки застарео аутомобил са почетка 1980их. Корал
је имао неколико врста мотора који су у главном били запремине 1100
кубних центиметара, преузети из Фијата 128. Мотори су имали 45, 55, 60,
65 коњских снага. Мењач је био петостепени, осим код модела „Корал 45“
где је био четворостепени. Ентеријер је спартански са лошом завршном
обрадом. Највећи проблем, а нарочито зими, представљало је грејање које
почиње да ради тек када се мотор довољно загреје. У „Коралу“ постоји
могућност уградње радио уређаја и читача компакт-дискова који се не
добијају уз возило. У касније моделе је уграђиван и упаљач за цигарете.
Нема коментара:
Постави коментар